FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Vi har her nedenfor samlet nogle af de spørgsmål, vi ofte får. Vi håber svarene kan hjælpe dig og ellers er du naturligvis velkommen til at kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på siden.

Spørgsmål til medlemskab

Er du i tvivl, om et medlemskab er noget for dig, kan du med fordel tage et smugkig ind i vores medlemsunivers her

Læs evt. også hvad andre medlemmer fortæller eller tjek vores mange anmeldelser ud på Trustpilot

Du kan også starte med at tilmelde dig et månedsmedlemskab for blot 99 kr. Er vores univers ikke noget for dig, melder du dig blot ud igen, jvf. vores Handels og abonnementsbetingelser 

Vil du gerne forblive medlem, kan du altid opgradere til et års- eller evighedsmedlemskab. Det bliver hurtigt billigere for dig og du slipper for de månedlige fornyelser. 

Ja, selvfølgelig! I er meget velkomne til at dele medlemskabet med alle i husstanden. Det vil kun glæde os, at alle i familien tager del i opdragelsen af jeres firbenede familiemedlem.

Sådan gør I:

  • Anvend samme bruger, når I logger ind i medlemsuniverset. Det gælder både i browser og app.
  • Alle familiemedlemmer er også velkommen i vores Facebook-fællesskab. I skal blot huske at oplyse samme ordrenummer, når I anmoder om medlemskab. Find evt. mere info under "Facebook-fællesskab" i menuen, når I er logget ind. 

Ja! Som medlem af Vild med Poter står du ALDRIG alene.

Du kan både spørge Michael til råds og sparre med de øvrige medlemmer i vores Facebook-fællesskab. Michael besvarer ALLE opslag, så ingen efterlades uden et svar.

Han bestræber sig på at svare inden for 24 timer i hverdagene, men der kan gå op til 48 timer i forbindelse med weekender/helligdage osv.

KØB AF Medlemskab

Det sker desværre nogle gange, at betalingen fejler. Følg da denne vejledning:

  • Hvis ikke du allerede er logget ind, så log ind med den bruger, du netop har oprettet (din e-mail og selvvalgte kodeord)  
  • Følg nu den vejledning, der kommer frem på skærmen.
  • Skift evt. betalingskort, når du prøver igen.
  • Fejler betalingen fortsat, så log ud, gå til forsiden og foretag et nyt køb. Vær OBS på, at du nu skal oprette dig med en ny e-mail, som er forskellig fra den, du oprettede dig med første gang. 
  • Oplever du stadig fejl med betalingen, står vi naturligvis klar til at hjælpe! Send os en mail på [email protected] og du hører fra os hurtigst muligt og inden for max 2 hverdage.

Hvis ikke du har adgang til medlemsuniverset efter oprettelse, er årsagen typisk, at betalingen har fejlet. Følg da denne vejledning:

  • Hvis ikke du allerede er logget ind, så log ind med den bruger, du netop har oprettet (din e-mail og selvvalgte kodeord)  
  • Følg nu den vejledning, der kommer frem på skærmen.
  • Skift evt. betalingskort, når du prøver igen.
  • Fejler betalingen fortsat, så log ud, gå til forsiden og foretag et nyt køb. Vær OBS på, at du nu skal oprette dig med en ny e-mail, som er forskellig fra den, du oprettede dig med første gang. 
  • Oplever du stadig fejl med betalingen, står vi naturligvis klar til at hjælpe! Send os en mail på [email protected] og du hører fra os hurtigst muligt og inden for max 2 hverdage.

Hvis du ikke kan se/afspille videoer i medlemsuniverset, er det fordi, du er logget ind via en browser og mangler at acceptere vores brug af cookies. Da vi hoster vores videoer på en ekstern platform, har vi brug for din accept for at kunne vise dig dem. Gør blot følgende:

  • Klik på det grønne nøglehul, som du finder på din skærm nederst til venstre og klik herefter på "Accepter alle".
  • Du kan også blot godkende "Brugeroplevelse", som er den specifikke tracker, der sørger for, at vi kan vise videoerne til dig.
  • Find evt. yderligere hjælp på siden "Se videoer" under  "Hjælp" i menuen, når du er logget ind.

Hvis du køber et årsmedlemskab til nedsat pris og rabatten ikke fratrækkes automatisk, har du formentlig glemt at indtaste rabatkoden i feltet "Rabatkupon". Husk at klikke "Anvend kupon", ellers registreres rabatten ikke. Du finder den aktuelle rabatkode under "Bliv medlem"-knappen. 

Har du fået gennemført købet uden rabat, så send os en mail på kontakt [email protected], så sørger vi selvfølgelig for at refundere rabatten til dig. Vi svarer dig hurtigst muligt og indenfor max 2 hverdage.

Administration af medlemskab

Du finder alle oplysninger om vores fantastiske Facebook-fælleskab, når du er logget ind i medlemsuniverset. Vi tilbyder aktuelt medlemskab af 3 forskellige Facebook-grupper.

Klik på "Facebook-fællesskab" i menuen og find al den nødvendige information om, hvordan grupperne fungerer og hvordan du kommer ind.

Er du medlem hos os i længere tid, kan du hurtigt spare penge ved at opgradere til et års- eller evighedsmedlemskab. 

Skifter du fra et månedsmedlemskab, får du tilsendt et gavekort på 250 kr. til køb af hundefoder på Gilpa.dk og et gavekort på 250 kr. til et valgfrit køb på Siccaro.dk (forudsætter et samlet køb på min. 800 kr.)

Hvis ikke du i forvejen havde adgang til rabataftaler hos Vild med Poters faste samarbejdspartnere, kan du nu finde de aktuelle rabatkoder under "Rabataftaler" i menuen.

Ønsker du at skifte medlemskab, finder du alle de nødvendige oplysninger under "Hjælp" i menuen, når du er logget ind. Du skal være logget ind i medlemsuniverset via en browser for at kunne opgradere dit medlemskab. Det er desværre ikke muligt at købe direkte i appen. 

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem, kan du nemt selv opsige dit medlemskab.

Følg blot denne vejledning:

  • Du skal være logget ind i medlemsuniverset via en browser for at kunne opsige dit medlemskab. Al administration af medlemskab foregår under “Min konto”. Det er desværre ikke muligt at tilgå "Min konto" i appen.
  • Klik på “Medlemskab” i kontrolpanelet og du får herefter mulighed for at afmelde dig. Hvis du får vist en liste med flere medlemskaber, skal du blot klikke "Se" på det medlemskab, som er angivet til at være "Aktiv". Herefter får du mulighed for at afmelde dig. Du modtager en mail som bekræftelse på, at dit medlemskab er opsagt.
  • Du har efter opsigelsen fortsat adgang til medlemsuniverset frem til den aktuelle abonnementsperiode udløber. Du kan under “Medlemskab” se, hvornår dit abonnement stopper.

Har du fortrudt din abonnementsfornyelse, så fortvivl ej!

Som du kan læse i vores Handels og abonnementsbetingelser har vi ingen binding på vores abonnementer. Det betyder, at du til hver en tid kan opsige dit abonnement og få refunderet beløbet, der svarer til den restperiode, du har betalt forud. 

Ønsker du at annullere din fornyelse, så send os en mail på [email protected] og vi vil besvare dig hurtigst muligt og inden for max 2 hverdage.

Support

Har du spørgsmål til os, som ikke bliver besvaret her på siden, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.

 

Brug kontaktformularen nedenfor eller send os en mail til [email protected] så svarer vi dig hurtigst muligt og inden for max 2 hverdage.

Michael Kristensen

Hundecoach & kundeservice

Kamilla Bøgelund

Web, marketing & kundeservice

KONTAKTFORMULAR
Indkøbskurv
Scroll to Top